Friday, March 06, 2009

Hari Keramat (in BM)

This entry is requested by a persuasive friend, Azfar..


So Azfar, as promised…. in Bahasa Kebangsaan kita, Bahasa Malaysia.. (you owe me yoyo now for letting myself to post this embarassing post in BM :P...)


Dengan bangganya dan excitednya seperti yang telah dijanjikan saya ingin mengumumkan Hari Keramat (I dont even know what Keramat means) saya pada 05hb March (kemarin) kerana saya dengan officialnya telah menghabiskan kerja makmal saya. Selepas ini, saya boleh suda concentrate sama writing saya.. (dang, my BM damn suck!)


Rewind… ehermmm *clearing throat*


Dengan bangganya, ingin saya umumkan hari keramat saya iaitu pada hari semalam, 05 hb March di mana saya dengan jayanya telah menyiapkan semua kerja makmal saya. Dengan sukacitanya, saya ingin memberi notis pencen sebagai Pelajar Sarjana yang akan menemui titik noktahnya pada bulan May di mana pada bulan tersebut, dijangkakan penulisan Tesis saya akan siap. Diharap rakan-rakan sekalian dapat memberi sokongan yang penuh sebagai tanda kebanggaan anda terhadap kehabisan saya dengan memberi hadiah seperti Wain yang berumur lebih daripada 100 tahun. Saya ingin meraihkan kebebasan yang tidak terhingga ini daripada kongkongan yang selama ini telah menghantui hidup saya kerana telah terlebih masa. Diharap penaja saya, Kementerian Sains, Teknologi dan Innovasi Malaysia (MOSTI) dapat memberi kelonggaran daripada kongkongan yang sangat ketat selama ini kerana sekurang-kurangnya, saya sudah habis.


Sekian, dan harap maklum.


Please don’t ask me to write more, this is embarrassing enough…


2 what say you:

azfar said...

hahahha u actually did it.... *clap*clap*

F.E.A said...

YES!! haha... i always keep my promise :P

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008